نمایندگی فروش شیره خرما برصام

شیره خرما برصام در سرتاسر کشور برای عرضه محصولات تولیدی خود دارای نمایندگی های بی شماری است و شما در هر کجای کشور باشید می توانید محصولات تولیدی آن ها را با قیمت مناسب خریداری نمایید.

یکی از جمله پر استفاده ترین انواع شیره ها می توان به شیره خرما اشاره کرد.

سه شیره طبیعی نیز مانند خرما دارای خواص بسیار زیادی است که استفده ار آن و قرار دادن آن در سبد غذایی خود بسیار توصیه می شود.

نمایندگی فروش شیره خرما برصام درجه یک

یکی از جمله مهم ترین عوامل برای پخش محصولات تولید شده توسط تولید کننده ها برای عرضه محصولات نمایندگی ها می باشند. شیره خرما برصام نیز از این قاعده مستثنی نبوده و برای عرضه محصولات خود نمایندگی های فراوانی در سرتاسر کشور دارد و محصولات تولید ی با کیفیت خود را عرضه می نماید. استفاده از شیره خرکا برصام می تواند به عنان یک میان وعده و یا به عنوان یک وعده اصلی مورد استفاده قرار بگیرد چرا که می تواند انرژی مورد نیاز بدن شما را برای انجام کار های روزمره شما تامین نماید. از جمله نماینگی های آن در سرتاسر کشور عبارتند از:

  1. بوشهر
  2. شیراز
  3. اصفهان
  4. تهران
  5. قم

شیره خرما برصام

تولید شیره خرما با کیفیت و طبیعی

شیره خرما برصام و خرما شکلاتی پارسان به روش صنعتی تولید و با کیفیت بسیار عالی به بازار عرضه می گردد. در گذشته نه چندان دور در بسیاری از شهرهای کشور ایران که در ادامه بیان خواهیم کرد همچنان به تولید شیره انگور به روش سنتی می پردازند اما می توان گفت تولید شیره انگور به روش سنتی به وقت و زمان بسیاری برای تولید احتیاج دارد که به همین منظور نمی تواند نیاز بازار داخلی و خارجی را تامین کنند به همین منظور شرکت تولید کننده برصام با روش صنعتی محصول بسیار با کیفیتی را تولید و به بازار عرضه نموده است.

  1. میناب
  2. بوشهر
  3. سیستان و بلوچستان
  4. سربندر

شیره خرما برصام

قیمت شیره خرما صادراتی

شیره خرما برصام یکی از مهم ترین مواد غذایی صادراتی کشور ایران به شمار می رود چرا در کشور ایران نخلستان های بسیاری در جنوب کشور وجود دارد و به پرورش و تولید خرما و شیره خرما می پردازند و علاوه بر تامین نیاز داخلی محصولات خود را به خارج از کشور نیز صادر می کنند. شرکت تولید کننده شیره خرما برصام با تولید شیره خرما بسیار عالی و درجه یک خود توانسته است از جمله شرکت های صادر کننده محصولات تولیدی باشد. این شیره خرما تولید شده که به عنوان کالای بسته بندی به خارج کشور عرضه می شود در بسیاری از صنایع غذایی مورد استفاده قرار می گیرند که عبارتند از:

  1. صنایع شیرینی پزی
  2. نان پزی
  3. آب میوه سازی
  4. کمپوت میوه

شیره خرما برصام

کارگاه تولید کننده انواع شیره انگور

یکی از جمله پر استفاده ترین انواع شیره بدست آمده از میوه ها را می توان در بازار داخلی و خارجی شیره خرما برصام دانست. از شیره خرما استفاده های بسیاری می شود که عبارتند از:

  1. به عنوان یک شیرین کننده بسیار طبیعی و پر خاصیت بجای شیرین کننده های مصنوعی
  2. به عنوان چاشنی همراه بسیاری از غذا ها مورد استفاده قرار می گیرد مانند ارده و کرم ارده
  3. استفاده کردن از این شیره پر خاصیت برای تولید نوشیدنی و کنسانتره

شیره خرما به دو روش سنتی و صنعتی تولید می شود.
در زمان های گذشته و بخصوی امروزه در بسیاری از شهرهای جنوبی شیره خرما به صورت سنتی تولید و به بازار عرضه می گردد به این صورت که ابتدا خرما های رسیده را جمع آوری کرده سپس آن ها را بر روی حصیر های قرار می دهند و بر اثر فشرده شدن این خرما شیره از منافذ حصیر خارج می شود درون ظرف های که زیر این حصیر قرار دارد ریخته شده است.

شیره خرما برصام

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما