فروش مستقیم شیره ی خرما خالص

شیره ی خرما و شیره انگور جامد خالص خوش طعم و با بهترین کیفیت و در بسته بندی های شیک و جذاب جهت فروش عرضه می شود. شیره ی خرما دارای پروتئین، مواد معدنی و انواع ویتامین مانند B1، B2، B3، B5 و A1 و C می باشد. این محصول انرژی زا بوده و مصرف آن انرژی بدن را تامین می کند. فروش مستقیم شیره ی خرما خالص با بالاترین کیفیت از طریق نمایندگی های فروش این محصول انجام می شود.

فروش مستقیم شیره ی خرما خالص

زنان در دوره قاعدگی شیره خرما بخورند

زنان در دوره قاعدگی شیره خرما بخورند شیره ی خرما و شیره انگور عقاب دارای فسفر و آهن است که مصرف آن در وعده ی صبحانه باعث فعال شدن سلول های عصبی و در ضمن مانع ایجاد کم خونی در بدن می شود. مصرف شیره ی خرما در دوران قاعدگی باعث تسکین دل درد و کمر درد می شود. این محصول باعث افزایش فعالیت باکتری های موجود در دستگاه گوارش می شود و برای سلامت دستگاه گوارش مفید می باشد.

شیره خرمای زاهدی کالری بالایی دارد و مصرف روزانه آن سبب چاقی صورت می شود. شیره خرمای کبکاب به دلیل کلسیم و منیزیم موجود در آن سبب تقویت و استحکام استخوان ها می شود. شیره ی خرما سرشار از پروتئین می باشد که به حفظ عضلات و ماهیچه ها کمک می کند.

تولیدکنندگان شیره ی خرما خالص

تولیدکنندگان شیره ی خرما خالص تولید کنندگان شیره ی خرما خالص این محصول را با بالاترین کیفیت و در بسته بندی های مناسب و استاندارد در فروشگاه ها و مراکز فروش آن جهت فروش عرضه می کنند. شیره ی خرما خالص با بسته بندی مرغوب و باکیفیت دارای ویژگی های بسیار زیاد و منحصر به فردی می باشد. به دلیل داشتن همین مشخصات از فروش بسیار خوبی برخوردار بوده و یک کالای تجاری اقتصادی می باشد.

نحوه بسته بندی شیره ی خرما بسیار با اهمیت بوده و نقش مهمی در فروش این محصول دارد هر چه قدر که نوع بسته بندی شیک تر و زیبا تر باشد میزان فروش و تجارت آن بیشتر خواهد بود. فروش بی واسطه شیره ی خرما باعث شده تا این محصول ایرانی با قیمت مناسب تر و ارزانتری نسبت به سطح بازار به دست مشتریان برسد و خریداران بتوانند با هزینه کمتر این محصول را تهیه نمایند.

شیره ی خرما خوشمزه، خوش عطر و بسیار خوش رنگ و دارای مشخصات کامل می باشد. تولید کنندگان این نوع  شیره ی خرما بهترین شرایط فروش را برای مشتریان خود در نظر گرفته اند و محصولات خود را به صورت مستقیم همراه با تخفیف های مناسب ارائه می نمایند. می توانید در هر کجای کشور که هستید این محصول ناب و مرغوب را سفارش داده و تهیه نمایید. کیفیت این تولیدات کاملا تایید شده می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما