شیره انگور خوب کاشمر

شیره انگور خوب کاشمر به دلیل ویژگی های منحصر به فردی که دارد باعث شده این  شیره شهرت جهانی پیدا کند و خریدارانی در خارج کشور را داشته باشد. این محصول را از بهترین انگورهای پرورش داده شده در کاشمر تولید می کنند.

تولید شیره انگور خوب کاشمر

یکی از جمله شهرهای استان خراسان رضوی شهر کاشمر می باشد که با شهر مشهد حدودا 240 کیلومتر فاصله دارد. در این شهر آثار تاریخی، جاذبه های طبیعی گردشگری و صنایع دستی بسیاری وجود دارد و از جمله سوغاتی های این شهر که به عنوان یک محصول صادراتی نیز می باشد کشمش و انگور  و شیره انگور خوب است. به همین دلیل این شهر در گذشته به شربت خانه خراسان شهرت بسیاری داشته است.

در شهرهای ایران 3300 هکتار زمین های کشاورزی به کشت و پرورش انگور و شیره انگور فله می پردازند. در این استان به دلیل کم شدن منابع آبی امروزه دو نوع انگور به نام های پیکانی و عسکری که از آن ها می توان شیره انگور خوب و درجه یک را تولید کرد که در کشور و خارج کشور شهرت فراوانی دارد. شیره انگور تولید شده از انگورهای کشت شده در تاکستان های این استان دارای ویژگی های چون:

  1. کم آب طلب کردن این نوع انگورها
  2. ماندگاری بیشتر
  3. مقاوم بودن در برابر آفات و خشکسالی
  4. مناسب بودن از لحاظ اقتصادی
  5. درشت
  6. شیرین

شیره انگور خوب

خریدارن شیره انگور خوب و درجه یک

همانطور که قبلا گفته شد برای ساخت یک شیره انگور درجه یک انگورهای که درشت، شیرین و خوش طعم و با آب کمی آبیاری شده اند مناسب ترین نوع انگور می باشند. شیره انگور تولید شده در شهر کاشمر می توان گفت از جمله بهترین شیره های انگور در کشور است. خریداران می توانند برای خرید محصولات خود به مراکز معتبر مراجعه کنند تا محصول مورد نظر خود را با کیفیت بالا خریداری نموده و از استفاده کردن از آن لذت ببرند.

پس خریداران هنگام خرید شیره انگور فله ای خوب و درجه یک باید به نکاتی توجه داشته باشند تا بتواند محصول خوبی را خریداری کنند و از خوردن آن لذت ببرند که عبارتند از:

  1. غلظت شیره
  2. طعم و مزه
  3. بو شیره
  4. بسته بندی
  5. برند
  6. نوع تولید شیره

شیره انگور خوب

 

پخش و توزیع شیره انگور کاشمر

شیره انگور خوب تولید شده در شهرستان کاشمر که از انگورهای تازه پروزش داده شده در تاکستان های این استان بدست می آید، به روش های سنتی و صنعتی تولید می شود به این صورتی که به روش سنتی انگورها را از تاکستان ها به وسیله ماشین های استریل به کارگاه آورده و بعد از شستشو و گرفتن عصاره آن و افزودن خاک سفید به عصاره با حرارت دادن شیره انگور بسیار مرغوب به دست می آید که هم خاصیت درمانی و پیشگیری از بیماری فراونی دارد و مناسب برای تمام گروه های سنی می باشد این محصول بدست آمده به سرتاسر استان و کورهای دیگر عرضه می گردد تا در هر کجا باشید بتوانید این محصول پر خاصیت را خریداری کنید. این محصول را می توانید در مراکز چون:

  1. مراکز فروش مواد غذایی
  2. مراکز فروش سوغات
  3. نمایشگاه های عرضه سوغات
  4. نمایندگی های فروش
  5. خرید اینترنتی از فروشگاه های اینترنتی

شیره انگور خوب

قیمت شیره انگور درجه یک

می توان گفت بیشتر انگور تولید شده در شهرستان کاشمر در داخل کشور مورد استفاده قرار می گیرد. و در صورتی که نیاز بازار از این محصول بر طرف شد، آن را به خارج کشور نیز صادر می کنند. در چند سال اخیر قیمت شیره انگور خوب بسیار مناسب بوده به طوری که برای کشاورز پرورش انگور از لحاظ اقتصادی مناسب بوده است. در این استان همانطور که گفته شد شیره انگور درجه یک از انگور عسکری و پیکانی گرفته می شود در حالی که در این اسان 22 نوع انگور دیگر نیز کشت می کنند.

شیره انگور خوب تولید شده در این استان به دلایلی که در ادامه بیان خواهیم کرد از جمله محصولاتی است که در جهان نظیری ندارند.

  1. روش تولید
  2. اقلیم
  3. میزان قند
  4. کیفیت محصول
  5. قیمت محصول

شیره انگور خوب

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما