بررسی قیمت شیره انگور سیاه

انگور سیاه و شیره انگور بروجرد یکی از ارقام مختلف انگور در کشور است که اکثرا به صورت دیم پرورش می یاد و علاوه بر این که به صورت تازه در بازار ارائه می شود جهت تولید شیره انگور هم مورد استفاده قرار می گیرد. قیمت شیره انگور سیاه با انواع شیره های انگور تفاوت خاصی نداشته و به میزان عرضه و تقاضایی که برای این محصول وجود دارد بستگی دارد. شما می توانید برای بررسی قیمت این شیره با فروشنده آن تماس برقرار کنید و از نرخ دقیق آن مطلع شوید.

بررسی قیمت شیره انگور سیاه

ویژگی شیره انگور سیاه مرغوب

ویژگی شیره انگور سیاه مرغوب

شیره انگور سیاه یکی از مرغوب ترین انواع شیره ها است زیرا این محصول از انگورهایی به دست می آید که به صورت دیمی پرورش یافته اند و به همین دلیل از مواد مغذی موجود در خاک استفاده کرده و کمتر از کود در پروش آنها استفاده شده است.

این شیره از طبیعی ترین انواع شیره های انگور می باشد و به عنوان شیره ای ارگانیک شناخته می شود.

از دیگر ویژگی های این شیره می توان به رنگ سیاه آن اشاره کرد که نسبت به همه انواع شیره های انگور رنگ تیره تری دارد.

شیره انگور تبریز در حال عادی و بدون غلیظ کردن نسبت به آب انواع انگورهای دیگر بسیار غلیظ تر است و به همین دلیل معمولا شیره به دست آمده از این انگور دارای غلظت بیشتری حتی نسبت به شیره انگور عسگری است.

شیره انگور غلیظ به دست آمده از انگور سیاه دارای طعم بسیار شیرینی است زیرا پرورش دیمی این انگور باعث شده است میزان آب کمتری داشته باشد و در عوض تراکم مواد مغذی از جمله قندها در آن بسیار زیاد و قابل توجه باشد.

فروشندگان ویژه شیره انگور سیاه

فروشندگان ویژه شیره انگور سیاه فروشندگان ویژه شیره انگور سیاه این محصول را با قیمت ارزان تر از بازار به خریداران عمده آن ارائه می کنند و برای کسانی که در مقادیر بالا این محصول را سفارش می دهند قیمت پایین تری را لحاظ می کنند.

این فروشندگان برای ایجاد و برقراری ارتباط با خریداران محصول خود وب سایت اینترنتی اختصاصی ایجاد کرده اند تا خریداران این شیره بتوانند به راحتی به آن مراجعه نموده و هم از قیمت روز شیره انگور سیاه باخبر شوند هم این که بتوانند با اطلاع از مشخصات روز این محصول آن را سفارش دهند.

این محصول در حجم های مختلف و ظرف های شیشه ای یا پلاستیکی سفید مات به خریداران آن ارائه می گردد و خریداران می توانند با توجه به نوع نیاز خود آن را سفارش دهند.

این محصول با رعایت تمامی نکات بهداشتی لازم حین حمل و ارسال، به آدرس خریداران ارسال می گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما